niedziela, 19 stycznia 2014

Przełajowy bieg na orientację

Z Otynia do bunkra na bukowej górze biegłem na orientację. Zachmurzone, szare niebo nie ułatwiało nawigacji. Ominąłem pola i jakoś to wyszło, chociaż do ostatniego kilometra nie miałem pewności gdzie jestem. Z powrotem miało być po linii prostej, ale po drodze wypadły Bobrowniki, a ja nie miałem smyczy dla Foresta więc znowu musiałem improwizować po polach.



Rezerwat przyrody Bukowa Góra


Panorama starego koryta Odry z Białej Góry

Wysadzony bunkier na szczycie Białej Góry

2 komentarze:

  1. Witanko, biegłeś trasą MTB KACZMAREK;-) Domyslam sie, ze sprawdzales gdzie dalej popłyniecie gdy Ochla sie skonczy;PP
    PozdROWER;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć!
    Kaczmarka tylko mały fragmencik przy bunkrze. Następnym razem tam pobiegam, bo tereny fajne nie tylko na rower ;-)
    A jeśli chodzi o Ochlę, to jak najbardziej - jeszcze tylko nie latałem tutaj :-D

    OdpowiedzUsuń